Kizlar 39+1 haftalik hamileyim ve yaklaşik 3 ay oldu doktor sadece nst ile bebeyi takip ediyor her hafta ama söylüyorum ultrason ile baksin bakmiyor zaten birsey göremem büyüdüğü icin diyor,😒 kilosunu fln öğrenmek istiyorum, normal doğum yapim yada yapamiycami öğrenmek istiyorum ama hiç bir şekilde bakmiyor, sizin doktorlariniz bakiyor mu? Bu arada Ben Almanya’da yasiyorum