Ozie1993 Biraz önce instagramda bi doktorun sayfasında Paylaştığı bir video izledim bi hastası geceden squat yapmaya başlıyor sabaha açılması artıyor normal doğumu çok geçirmiş başına gelen varmı acaba ?
Hilal-95 Ozie1993 haftalardır yapıyorm nasıl kız daha 1 cm dizlerim koptu maşallah onunki ne güzel işe yaramış ya 🤦🏻♀️
teletabi Ozie1993 benimde açılmam squat sayesinde çok hızlı ilerlemişti ne zaman nst ye bağlandım orada tıkandı açılmam. Sonra nst den kaldırıp plates topu verdiler tık doğdu
Beyzuska Ozie1993 bacaklarim kopuyor bacim parmak ucu kadar acilmam varmış daha. Insallah bir anda faydasi olur😁😁
Hilal-95 Ozie1993 🤣🤣🤣 vallahı dizlerim uyuşuyor heryerim ağrıyo aklıma geldikce günde 15dk felan yapmaya calısıyorm topla felanda yapıyorm bsyler ama bızımkı olmuyor🤣🤣
Ozie1993 teletabi aaaaaaa yatmamak lazım aslında hep yürüyün diyorlar geçen yürüttüler beni hastanede rahim kısalması oldu açılma arttı sonra eve dönünce hep yattım aşırı yorgundum 2 cm de kaldı açılma 😰😰😒
[silindi] Banyoda çizgi çizgi kaloriferler varya ondan var ona tutuna tutuna squet yapıp leğene doğurcam 😁😁😁😁
teletabi Ozie1993 evet sancı gelince yürümek yada egzersiz yapmak sancı geçince dinlenmek gerekiyor ben o şekilde yaptım hep çok şükür oğlum çok kolay geldi dünyaya inşallah kızımda o şekilde olur