Kizlar bebeginiz ice dogru döndügünde hareketlerini nasil hissediyorsunuz? Biz suan 31+6 haftaligiz bir haftadir masallah cok aktifti bugün yine sakinlestik. Sanirim ic tarafa döndü hareketlerin normal olup olmadigini nasil anlarim? Sürekli hareket ettimi etmedimi diye düsünmek takip etmek o endise cok yoruyor 🥲