Huysuzsema Kızlar devlete gidiyorum 40+0 haftalık hamileyim doktor perşembe günü gel dedi hala açıklığım yok sancılarda düzensiz gelip gidiyor perşembe günü 40+3 oluyorum sizce yatişım verilir mi? Gelsin istiyorum artık suniyede razıyım 🤦