ozdenarda kızlar saçlarımda ombre vardı tabi suan üc renk oldu saclarm ve cok kotü duruyor cok yıprandı acaba emzirme döneminde saclarını boyatan varmı organik boya nasıl oluyor hic olmadı koyuda olsa öle boyatsam
ZeynepDemiraglar ozdenarda Ben hastaneden geldıkten 2 gün sonra boyadım Hamıleyken boyanmıyordu emzırırken degıl canım Kendımızede bakmamız lazım Okadar salmayalım kendımızı
ozdenarda ZeynepDemiraglar evet ya berbat saldim emzirrken direk sute geciyor diye duymustm bi icimde kaldi🤔 bi sureligine aklimdan cikarmstm taki 1 saat once kocamın askım saclarnimi boyatsan sen diyene kdr 😋😋
mac ozdenarda ben Doğum yapana kadar hiç boyatmıcam ama Doğum yapar yapmaz açtırcam mecburen 1,5 yasına kadar emıyorlar mecbur boyatacgz yani bence süte falan geçmez okadarda değil hiç takma boyat