35+0 oldum hanımlar cuma günü randevum var herşey yolunda şuanda acaba çatı muayenesi ne zaman olucak bu haftadan sonra her hafta mı kontrol oluyor normal doğum istiyorum ama sanki çocuk hep yukarıda hissediyorum mide yanmalarım çok fena sizde durumlar nasıl biraz dertleşelim