Tosbik
Nedense herkesi kırıyorsunuz. Farkında mısınız? diyeceğim ama korkarım anlamayacaksınız. Empati diyorum sadece. Burada herkesin ihtiyacı olan tek şey aslında. Çok kolay. Deneyin lütfen.
Cansu10 isimli hanımefendi de size kötü bir şey söylememiş, empati bekliyoruz sadece. Ben de daha önceki postta bunu istemiştim sizden. Bana hastanemi ebeleri kötülediniz, ki 7.ayımdayım.. Bu postta da iki isim arasında kalan anne adayına yardımcı olmak yerine, hep aynı isimleri duymaktan yakınmışsınız. Cidden kırıcısınız. ☺️