Guzellerbebek bence şehire göre değişiyor benim gittiğim devlette gösteriyor bebegi kalp atışını kağıdını veriyor gittiğim özel hastane ise kalp atışını dinletmedi, devlette muayeneden once mutlaka tansiyon ölçülüyor özelde maalesef onu göremedim ben ve özelde de dogumdan vazgeçtim en önemlisi rabbim herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın