Selinn9595 Herkese merhaba, Gebeliğimin tam 13. Haftasındayım, Yalnız göbeğim aşırı belirginleşti, Sanırsınız 6 aylık 😊 Sizlerde durumlar ne benim ki normal mi acaba?
leylo29 Selinn9595 bnde ayni senin gibiyim canim 23 haftama gorcez cok belli artik ilk zamnlarda belliydi ztn
Selinn9595 Dmllale aynı gidiyoruz hafta olarak ☺️ Baya baya belli bende şişkinlik diyordum ama baya hamiş göbeği :) Cinsiyetini öğrendiniz mi
Dmllale Selinn9595 kesin olmamakla birlikte kız gibi dedi yarın ikili test sonucumu göstermeye gidicem tekrar bakıcak hayırlısı bakalım😍
Meryem2746 ruhanadagdelen 31 haftaya giricez bizde İnşAllahh ama göbek falan yok kimse anlamıyor bile 😂🤭
ruhanadagdelen Meryem2746 sen cidden hamile misin? falan diye soranlarda var bana. Kiloluda değilim aslında 50 kilo falanım. İçerisi geniş herhalde🤣
M_kemal benim neredeyse ilk öğrendiğim günden beri göbeğim var 😂 başlarda progestan şişirdi sanırım sonra tam şişkinliğim geçti derken bir anda gergin ve yaygın bir göbek belirdi. 15. Haftamdayım. Böyle giderse 30 larda yuvarlanacağım sanırım 😅
[silindi] Selinn9595 bende öyleydim 2. Ayda karnım kocamandı şimdi 34 haftalığım fiyyuuuvvvv füze sankim
Mavistez Selinn9595 benim iç karnım geniş normalde iki çocuğumda da belli degildi karnım doğuma giderken bile yoktu yani sanki hafif kilo almış gibiydim birini 62 birini 66 kilo ile doğurdum ama bu sefer karnım çıktı 13 haftaligim bende anlamadım hormonlar her zaman bir olmuyor demekki