Ar2020 gunesveguney gözün aydın sağlıkla büyüt evet uzun bir süre geçmiyor ikinci sezeryanım ondan biliyorum
Sinemmmmm58 ebru_d_ o karina bastirma olayini her hastane yapmiyoe bende spinal sezeryan oldum hic kimse yapmadi ayaga kalkarken biraz zorlandim ben 3 kisi birlikte kaldirdilar beni ama.oyle aman aman bi agrisi yok
Hlyarsln ebru_d_ evt doğru ama bna 1 kez uygulanmıştı zaten bildiğim kadarıyla da ameliyat esnasında kanın coğu gıdıyr