bbuseersoy1 ![Selaamm erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı yarın kan testi vericem, sizlerde nasıl oldu ? https://www.hizliresim.com/55d9i69
Juniorozen bbuseersoy1 ben de adetime 5 gün kala yaptım test 2.çizgiyi gördüm hemen kan testi yaptırdım pozitif ve tahminen 3.5 haftalık idi🤗çok güzel bir şeymiş🥰
bbuseersoy1 F1234 3 gün geçti normalde adetim hiç aksamaz hep gününde olurum bugün içime bi ukte düştü yaptım 🙈 ama işte normal testin negatif çıkması kafa karıştırdı biraz. Yaptığım erken gebelik testi de 6 gün öncesine kadar sonuç veriyormuş
bbuseersoy1 F1234 bazı belirtiler de var ama. Ona yormamıştım sık idrara çıkma, gögüs hassasiyeti vs bugün test yapınca da
Eslemim34 bbuseersoy1 bi kaç gün daha bekle 2 gün regl olmazsan kan ver en azından hayal kırıklığına uğramazsın
Busradmrpnr Merhaba ben test yaptım çift çizgi çıktı ikinci çizgi goruluyo ama ilk çizgi kadar net değil adetim 5 gün geçikti acaba erken olduğu için mi yoksa gebelik yok mu. Fikirlerinize ihtiyacım var
Busradmrpnr Aslında çok ta silik değil.diğeri kadar kıpkırmızı değil sadece yarın kan vermeye gidicem bakalım hayırlısı teşekkür ederim ☺️