Arkadaşlar merhaba
Ben 6. Haftalarda ciddi baş dönmesi yaşadım sonra çabuk geçti derken 12 haftadam sonra bı haftadır çok kötüyüm basım dönüyor sanki tansiyona alakami cikiyormu iniyormu bilemiyorum göğsümde baskı hissediyorum nefes alisim bile değişiyor o anlarda basım karancalasiyor bu durumu yaşayan varmı