esrasavas Epidüral falan kullanmadan normal doğum yaptım. Yine olsa yine yaparım. Odama yürüyerek çıktım 😊 Her doğum bir olmuyor burda herkes saatlerce sancı çekmekten korkuyor. Özellikle forumun genelinde suni sancıdan korku var. Ama benim doğumum 3 saat içinde gerçekleşti. Suni sancı da aldım. Kendi sancılarımın düzenli ve sıklaşmış haliydi. Dedim ya herkes için değişir diye ama bilmediğimiz şeyden bu kadar korkmaya gerek yok bence 😊