Benim de sürekli devam eden ilaçlarla da bir türlü geçmeyen bi enfeksiyonum vardı gittim idrar kültürü verdim o temiz çıkımca vajinal enfeksiyon için kültür verdim mantar çıktı onda da o tetiklemiştir dedi bi de önlem amaçlı böbreklerime bakılması için ultrasona girdim çok şükür şuan iyiyim geçti gibi bi krem vermişti endojen mi ne öyle bişeydi o fayda etti bi de tabi kendim de dikkat ediyorum evde oldugum sürece kilot giyinmiyorum taharetlenince iyice kurulanıyorum taharetleri bazen seyreltilmiş sirkeyle yapıyorum