Asrinbaby Arkadaşlar bugün ayrı bir hareket içerisinde bebeğim inanın sabahtan beri artik kaburgam kırılacak sancim yok hissetmiyorum yani. Sertleşme oluyor fakat düzenli değil. Bebekler doğuma yakın az hareket eder diyenler vardı ama benim oğlum resmen kaburgam vurarak biseyler yapmaya çalışıyor sanki. Normalden farklı bugunki durum . Yoksa ben artik psikopata mi bağladım her durumu doğuma bağlıyorum. Yani böyle bugün hiç durmadi hemde hiç su an yazarken elim karnımda elimi bile hoplatiyo korkuyorum 🙄😢
NekwaSultan Asrinbaby Benimkide çok hareketli canim 40.6 olduk bugun bende de cok kasilma var. Sanci nisan ya da suyun gelmedikce dr.a gerek.yok benim 2. Bu ;)
Snur94 Asrinbaby şu saatten sonra ya kesesini patlatacak yada kanala yerleşecek annesi korkmamız gereken hareketsizlikleri bi sıkıntı yoktur inşallab
Erdemveannesi Asrinbaby kendinizi çok dinlemeyin bebeginizi strese sokmayın yürüyüş yapın hurma yiyin ya rakib esmasını çekin 316 kez hergün rabbim sağlıklı kolay dogum nasip etsin
slmdnr internetten baktim az once dogum belirtisi olabilir diyor ozelliklle sagda toplanip kendini hissettigini hissediyorsan
Asrinbaby slmdnr evet sağ kaburgamdan destek aliyor sanki ama sancim hic yok yada ben hissetmiyorum 🙄😂 bilincaltim doğumu kabullenemiyor galiba
Asrinbaby NekwaSultan peki sence fazla hareketlilik belirti mi ? Midem bulandı az önce hamileligimde ilk defa calkaliyor midemi 🤣
Asrinbaby Snur94 ayy vallaha mi 😊 insallah yaa artik bi belirti versin millet doğurdu 🤣 aslında doğum pozisyonunda epeydir acaba daha mi aşağa inecek . Bir de vajina da batma hissi oldi 3 4 defa bugün.
NekwaSultan Asrinbaby Normalde sertlssme yani kasilma belirti. Ama acilma olurken de mide bulantısı olurmus Sen yine de sancı nisan su artık ne gelirse onu takip et kuzum ;)
NekwaSultan Asrinbaby Ben artık o moddayim mesela ilkim de 42 de dogdu ne olursa olsun beklemiyom artik bunu da :))
Asrinbaby NekwaSultan 😂 bende 42 yi göze aldım doktor bekleriz diyo 1 hafta daha insallah kendi gelir
Nihlem Bende 40dayım ya ne aşağı inme var bebeğimde ne başka birşey hala gelmeye niyeti Yok galiba sertleşiyor sağda toplanıyor dediğin gibi hayırlısı hakkımızda 🙏🏻