Bu belirti durumu değişkenlik gösteren bşr şey bence. Annem de bana hamileyken herkes bu bebek erkek karnın şöyle, basenlerin büyümedi, yüzün çirkinleşmedi vs demiş tabii ultrasonda yok adımı bile belirlemişler Burak olur demişler ve ben doğmuşum😂 aynı şekilde teyzelerim de kız bebek doğurdu ama o sayılan belirtiler hiç uymadı. Şimdi benim de 2 haftam var doğuma kim görse aaa erkek karnı bu basenlerin büyümemiş yüzün değişmemiş diyor ama bence genetik bir durum. Perinatoloğa gidiyorum kadın her kontrolde bacak arası uygunsa tekrar tekrar gösteriyor 😂