Kızlar 36+2 haftalığım nabzım 115 lere kadar çıkıyo nefes almakta zorlanıyorum başım zonkluyor o ara kendimi kötü hissediyorum uyku haram zaten boğularak kalkıyorum resmen doktora yazdım ama cevap vermedi daha tansiyonum 12.7 çıkıyo bu arada genelde durum böyleyken doğuma alma vs olur mu