Busranze97 Kızlar 19 Ekim’de korona oldum hafif atlattım 1 Kasım’da karantinam bitti iyiyim şükür sıkıntım yok. Şehir dışındayım bı hafta veya 10 gün sonra falan test versem yine pozitif çıkarsa sisteme düşüyor mu ikinci defa bu durumda olan var mı acaba ?
gulcanh08 Busranze97 benim karantinam biteli 4 gün oluyor. 14 gün karantinada kaldım delta olduğu için. 18 günün üstüne tekrar pozitif çıktım bugün maalesef. Çevremde ikinciye pozitif çıkan çok kişi var. Eşimde öyle oldu. Ama ikinciye karantina vermiyorlar. Şu an karantinam yok benim
Sblatc Busranze97 bi ara pozitif çıksan bile 14 günden sonra çıkıyodun.habire kural değiştiriyorlar karantina günlerini bi artırıyolar bi kısaltıyolar onlarda ne yaptıklarını bilmiyo bence.
Shnern Busranze97 6 aya kadar test vermenize gerek yok diye biliyorum pegasusu aradığımda öyle demişti
Busranze97 esmer3 Ah bacm sorma vlla 😁 ya iyiyim ben bişey yok annemlre gelmiştim korona oldum bitti neyse öbür hafta gideceğim evime smdi vermeye de korkuyorum yaaa trenle gitmem lazım
Busranze97 gulcanh08 yaa gerçekten mi ben pozitif çıktım ama delta mıydım bilmiyorum 14 gün bitti 1 Kasım’da doldu karantinam ayyy ikinci karantina kaldıramam evime gidemem yoksa 🤷 inşallah çıkmaz vermezler yaa
mervegemen- gulcanh08 benim abim 13. Gun test verdi yine pozitif çıktı ama 14. Gun karantinasi kalkti ve 15 te işe çağrıldı. Karantinaya yeniden girmiyorlar
gulcanh08 Busranze97 yok canım eminim vermiyorlar. Hayat eve sığar programında da riskim kalktı. Pozitif olmama rağmen risksiz görünüyor hes kodum. Bulaştırıcılığını kaybediyormuş 14 günden sonra o yüzden karantina vermiyorlar. Yarın doğumum var hatta benim 🤭 pozitif çıksan bile yaparız dediler karantina bittiği için
Busranze97 Sblatc Gerçekten öyle ya 28 haftalık gebeyim bı de biz araba ile zor olur diye trenle kısa.mesafe gidelim dedik aşım yok mecbur test istiyor hızlı tren ondan korktum yani bı daha verirler mi diye
Busranze97 gulcanh08 ayyy ne guzel hayırlı olsun Allah yardımcın olsun sağ salim kucağına al inşallah 💐❤️
Sblatc Busranze97 benimde eşim şu an pozitif ben temaslı olduğum için karantinadayım ve 36.haftadayım normalde artık her hafta kontrole gitmem gerek eşim demiş eşimin son ayı demişler acil bi durum olursa ambulansı çağırın. Pardonda ben ultrasona nst ye girmeden durumumu nasıl bilicem. Sağlık bakanlığını aradım hastaneye gitmek için 1 saatlik izin çıkarıyomuşlar arabanızın plakasına kadar istiyorlar. Bazılarını duyuyorum hem kovit li hem temaslı ama dışarıda dolanıyolar bize gelince böyle. Herkse bu kadar dikkat etseler vakalar böyle olmazdı heralde. Ben test verdim negatif çıktım doktora gitmek için doktor gelme bekle dedi🤦♀️
Busranze97 Sblatc Yaa al işte milletin kafasını karıştırıyorlar böyle ne olacak şimdi Allah’ım korusun
Deletedmom154 Sblatc hastaneye ateşim var diye gitmistik ambulansla ama dönüşümüz özel aracımız olmadığından toplu taşımaya binin dediler bukadar saçma bi sistem🙄
Deletedmom154 Busranze97 canim ikinci kez karantinan olmaz şayet aynı virüs türüyse eğer farklı isen alınırsın.