Merhaba arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık oldu oto koltuğu arayışındayim. Hiçbir bilgim yok tavsiyelerinizi bekliyorum. Kaliteli aşırı pahalı olmayan bebek uyudugunda vs rahat edebileceği bir koltuk önerirseniz memnun kaldığınız sevinirkm. Birde bu trendyoldan falan almak mantıklı mı görmeden orjinal ürün mu gelir acaba alanlar var mı ?