Fucler1 bende de aynı kararsızlık var eşim kesinlikle Ada istiyor, herkese de Ada diye alıştırdı. Annemler, kaynanamlar falan hep adıyla bahsediyorlar bebekten. Ben de ikinci bir isim koysak mı diye düşündüm, Işıl ismini beğendim ama o kadar alıştı ki ağzımız Ada’ya ışıl koysak da sadece kimlikte kalacak. Bu arada altı tane yeğenim var, dört tanesi iki isimli 😀 hepsinin sadece tek ismini kullanıyoruz şimdiye kadar hiç iki isim kullanmadık. Eğer kesin kullanırım demiyorsanız sırf kimliğe yazmak için koymanın da bir gereği yok