mdnsng35 Merhaba kızlar 39+3 haftalık hamileyim. Bebeğim aşırı hareketli ve sanki akıntım baya azaldı. Akıntısı azalan var mı doğum belirtisi olabilir mi
mdnsng35 Yok mu böyle sorun yaşayan 🙄 akıntım neredeyse kayboldu hiç yok gibi iyi mi kötü mü çözemedim 🙄
Busraclby Cnm bende 39+1 pek Bi fikrim yok ama 38 haftadan beri akıntım kesilmiş gibiydi çok azdi bugun kahverengi çok yoğun akıntı geldi galiba Nişandi pek emin değilim ama ondan sonra gelmedi akıntı normal sanrım