Mavisim93 Digitaldaily sezeryan olursa ilk zamanlar emzirme için çok rahat oluyor. İyi ki almışım dedim dikişlerden dolayı eğilip bükülemiyordum emzirme yastığı çok büyük fayda sağladı bana
333 Digitaldaily bence gereksiz canm bende sezeryan oldum normal koltuk kırlenti bile iş görüyor yani siz bilirsiniz bebeğin öncelikli Başka ihtiyacı varsa onu alın derim
RumeysaNur34 Hiç gerek yok gerçekten yengem de aldı kullanamadı buradan yine böyle bir post açılmıştı gereksiz falan yazmışlardı
ElifKaraca Digitaldaily bence gerekli çocuğu rahat tutabiliyorsunuz ayrıca emzirme yastıklarını bebek oturmaya başladığında destek yastığı olarak da kullanabiliyorsunuz düşmemesi için