Merhaba, düzenli aralıklarla oluyorsa doktora gitmelisin sanırım. Mesela 10 dkda bir ya da 5 dkda bir gibi. Ama düzensizse ve sancı yoksa doktorum bu haftalarda normal demişti. Benim de sık sık oluyor hatta nefes alamayacak gibi oluyorum o anlarda. Nstye de bağlandım sancı çıkmadı. Akıntım da oluyor ama çok yoğunsa akıntın iltihap olabilir