GizemDeryaGezdur bekarken bu teşhis kondu bana yıllarca ılaç kullandım hormon hapları falan filan evlenmeden iki sene önce tamamen bırakmıştım ilaç kullanmak istemiyordum artık ve adetim asla düzenli gelmiyordu 2 ayda bir olurdu en kötü sağ yumurtalığımda büyüme vardı evlenmeden önce eşimle beraber kontrole gittik sakın korunmayın durum biraz zor çocuk olması için uğraşırız dedi biz zaten bir kaç sene istemiyorduk 1.5 sene sonra ilk denemede hamile kaldım inanamadım hemde düzensizlik yaşarken mucize gibi rabbim aratmadı istedik ve verdi.🙏🏻🙏🏻 Ama ben hiç takmıyordum kafama asla stres yapmıyordum bunlar çok çok önemli cocuk isteyenler için