Sevci Ogrtmn1234 sana bi kod veriyorlar barkod gibi bişey onu mahallenin bağlı olduğu laboratuvara giriyorsun ve sonuçların ne aşamadaysa hepsini görebiliyorsun kuzum. Mesela ben izmir Bornovadayım Karşıyaka laboratuvarından girip her şeyi aşama aşama görebiliyorum ☺️
Ogrtmn1234 EdizEliz bugün verdim ama e nabiza düşmüyor denildi gidemeyecegim için evden nasıl öğrenebilirim
Mlk_dlk Benim sağlık ocagım da e nabıza yansıtmıyor, doktorumuzun tanımı yok demişlerdi, hemşireden rica edebilirseniz whatsaptan atsınlar size, ben öyle yapıyorum
Failknr Ogrtmn1234 mesela ben kocaelideyim, kocaeli izmit halk sağlığı lab sonuçları yazıp tc ile sonucumu görüyorum, siz de bulunduğunuz yeri yazarak lab sonuclarına ulaşabilirsiniz belki
Aselinkooo Ogrtmn1234 bazen düşmüyor arayıp sorun isterseniz. Yada gitmeniz gerekicek sonuçları almak için.