Sudenaz146666 haftadayim ilk once peceteye akintiyla pembe bir kan geldi ardindan kirmizi az kan geldi hastaneye gitmeli miyim
Miranmiray Sudenaz146666 nişan jöle gibi olur sizinki bariz kanama olmuş ve kanama durumunda hemen acile gidiniz lütfen geçmiş olsun
Prens1prenses2 Sudenaz146666 Gitme canm bence sancıların başlayınca gidersin be o nişandir korkma sakın olmaya çalış
Hilal-95 Sudenaz146666 banada çarşamba günü oldu taze kan şeklinde değildi ama pembemsi kan şeklindeydi belım ve adet sancım oluyor o günden beri şahsen ben gittim kuzum nışan olduğunu bılsemde sende git içinde kalmasın bence
muges44 Evet nişandır, geldikten sonra hemen doğuranda var 1 haftada doğuranda bi görün yinede doktoruna muayene etsin gidişat için..için rahatlar canım