Fatma_nur12 Kızlar ben covid olalı 8 gün oldu bugün Dr gittim ve cuma günü doğuma alacağını söyledi sezaryan olacağım karantinam bitmemiş oluyor o zmn doğum nasıl olack beynim durmuş gibi Dr sormayı unutmuşum ve inanılmaz korkuyorum bebeği bana verirler mi
Sevci Fatma_nur12 covidken doktorunuz nasıl baktı 😳 ben covidi atlatalı 1 ay oldu hastane asla bakmıyor 🙄
Sevci Fatma_nur12 bende 36+2 yim 😢 ve zorla zorla doktorumu değiştirip başka birine geçiş yapıcam nasip olursa bu hafta umarım bakar o da