bebeklibirisi canım benim de aynısıydı daha 8 haftalıkken, hatta dedimki şimdi böyleysem ben 40 haftaya kadar kocaman bişi olurum.. ama hiç öyle olmadı o göbeğim uzun bi süre aynı büyüklükte kaldı, zaten bu haftalardaki bağırsak hareketlerinin yavaşlamasından dolayı göbek bir anda çıkıyor. Şu an 34 haftaya geldim göbeğim küçük bile sayılır, bu sefer de onu dert ediyorum😊 insan bi türlü rahat etmiyo yani, bu tip şeylere hiç canını sıkma😊