Dilarakr1 Kızlar merhaba. Beta HCG 1246 çıktı 5 haftalık olduğum söylendi ama daha kesesi yokmuş normal bir durum mu yardımcı olur musunuz? İlk gebeliğim
sedaozdemirr Dilarakr1 Bende pozıtıf oldugunu ogrendıgımde 4 haftalıktım Kese görünmedi.1 hafta sonra gel gorucez dedı ve oyle de oldu.5 yada 6. Haftada gorunuyor canım.
deletedmom27371 Dilarakr1 canım içini ferah tut benim 5 haftalıkken 6000i geçikti gözükmemişti gene 2 hafta sonra keseyi de bebeğimi de kalp atışını da duydum çok şükür 😊🤲🏻
Emleyla Dilarakr1 benim betam 1516 çıkmıştı kese görünmedi bir hafta sonra tekrar gittik görmüştük beta değeri bence abartılı yüksek olursa kese gorunmezse sknti herkesin beta değeri farklı çıkabilir ama haftası aynıdır mesela onun gibi