mehmel54 Hurudgn malesef var 31.haftamdayım bende yemesem aç kalıyorum yesem rahatsız oluyorum ne yapacağım bilmiyorum
Crcs Hurudgn evet reflü geçmişimde var gastroentroloji bölümüne kadar gittim sadece gaviscon double verdi :):):) bebek rahimde değil midemde büyüyor sanki.
minikkoalammm Hurudgn mide yanmasını 9. Hafta dan beri çekiyorum alıştım o yüzden çok erken başladı benm
Suly Hurudgn benim aylardir yaniyor geceleri daha cok artıyor. Kusucam sanip uyuyamiyorum. Normali bu progesteron hormonu yapiyor cok kotuysen gaviscon iç. Ama genelde süt ve soda geçiyor
Hurudgn mehmel54 en çok da akşamları rahatsız ediyor beni sende de öylemi Allah yardımcımız olsun çabucak geçsin gitsin kazasız belasız inşallah 🙏
DeryaYuz Bende de aynı durum ara ara oluyor 30. Haftamdayım. Ilık süt inanılmaz iyi geliyor hemen geçiriyor mide yanmamı. Süt içebiliyorsanız deneyin derim