gbyalcin mercimeginannesi71 Mert, Yiğit, Kerem, Göktuğ, Alp, Efe hoşuma giden isimler benim ama benim oğluşum olsaydı adını Barlas Kaan koyacaktık 😊 bizim kızçemiz oluyo size fikir olsun 😍
Eylul2797_ mercimeginannesi71 Alperen düsünüyorum ama herkes o ne öyle o nasıl isim dedigi İcin kararsız kalıyorum
Smyrayldrm mercimeginannesi71 benımde oglum olacak bizde eymen poyraz mert bu 3 isminden bırtanesı dusunuyrz. 💙 2tane daha oglum var 1. Oglumun adı Çinar Mehmet 2.ogkumum adı Hamza 🤭🤰♥️
Civcivim000 Eylul2797_ her isme birileri bir şey diyecek bence içinize sineni koyun ben kimseye düşündüğümüz ismi söylemedim uğraşamam doğumda yüzüne bakıp karar vercez heralde falan diye şaka yollu geçiştiriyorum😀
mercimeginannesi71 Eylul2797_ kimseye bişey beğendirmek zorunda değilsiniz. Cocuk sizin cocugunuz sonucta
papatya56 Bende şurda durayım banada erkek dediler miran düşünüyorum ama başka güzel isim bulursam değiştirebilirim
Eylul2797_ Civcivim000 öylede iste her anne cocuguna en gzl ismi koymak ister öyke dediklerinde acaba gercekten öyle mi diye düsğnmüyo degilim siz de en dogru sunu yapıyorsunuz Bi oglum daha var adı Ertugrul onada cok laf ettiler gzl degil koymayın falan gecen diyolar yine ertugrul gzl dedim bunada gzl degil diyordunuz alıstınız sustular😂
Civcivim000 Eylul2797_ bi memnun edemiyoruz zaten 😂 emin olun buna alışınca 3.olsa ona da aynı tepki olacak😂mecbur bi şekilde alışacaklar, sağlıkla büyütün inşallah 😊
2erkekannesiii İlk oğlumun adı Göktuğ Kayra ama Göktuğ’yu kullanıyoruz 2.kez oğlum olacak onun da adını Göktürk ya da Görkem düşünüyoruz