Eliffffffd 37+0 haftalık hamileyim ve iki gündür bacaklarımın ağrısınfan mahvoluyorum doktorum squat yap demişti onu yaptım ama o böyle bir ağrı değil sanki grip korona gibi eklemlerim ağrıyor nasıl geçirebilirim ilaç kullanmadan bu ağrıları