Fatmasylp emzik uygun şekilde ve zaman diliminde kullanılırsa diş ve damak yapısını bozmaz. özellikle kaliteli bir ürün alır iseniz çok daha kullanışlı ve faydalı olur. diş ve damak yapısının bozulmasını istemiyorsanız 1.5 yaşından sonra kullanımı kaldırmanız yeterli olacaktır. ve en önemli unsurlardan biri belirli zaman diliminde kullanmaktır. gereğinden fazla emzik kullanmak zararlıdır, onun dışında doktorunuzla da konuşup uygun zaman dilimlerinde emzik ile çocuğunuzu buluşturmak çok daha doğru ve sağlıklı olacaktır. Tavsiyem de Nuk ya da Aventtir.