Merhaba arkadaşlar bir önceki gebeliğim 6.5 haftalıkkken düşük yaptım kürtaj olmadım kendiliğinden düştü kalp atışı duyulmamıştı? Şuan 6+1 im nolur içimi rahatlatın 7+1 de doktor randevum var kalp atışını duyar mıyım ? Siz düşük yaşayıp 2. Gebelik sağlıklı olan var mı beynimi kurcalıyor resmen uyku uyuyamaz oldum