Sedoliii Evet canım ben de 38+4 günlük hamileyim ama yaklaşık 25 haftaya kadar o ağrıyı ben de yaşadım özellikle sert bir yere oturunca ya da bel boşlukta kalınca çok kötü ağrıyodu. Doktorum olabilir böyle şeyler demişti. Sen de biraz daha sabret geçer belki benim ki geçti çünkü