Sekerkiz Arkadaşlar ultrason hersey normal cikti kan sonuçta 10 000 de 1 ihtimal riskn var dedi bu ne demek kafam allak bullak oldu 😔
Merveacisu06 Sekerkiz bana da öyle demişti ayrıntılı ultrason da hiç bir sıkıntı çıkmadı hiç korkma amniyosentez de yaptırma sakın düşük riski var çünkü
Sekerkiz Yok doktor yaptırabilirsin dedi ama yaptırmam zaten detaylı ultrason içinde devlet hastanesi 23 haftaliga denk geliyo verdigi randevu o zaman gecmis oluyor mu acaba zamani