Edaclk anladım. Son zamanlarda genel bir nefes darlığı oluyor galiba. Artık son raddeye geldiğindendir diye düşünüyorum. İnşallah tez zamanda bebeğinizi elinize alırsınız. Sağlıkla sıhhatle. Öksürük için doktorunuza danışmanızı öneririm. Öksürük şurubu kullanmıştım epey bir azalma oldu. Az da olsa var.