Minnosbir_Anne Hanimler merhabalar Haftamizdayiz herseyimiz normal ama açlık kan şekerim sınırlarda imiş 98 çıktı varmı benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan doktorum korkma dedi ama sıkıntı yaptım
Nemusto Minnosbir_Anne 98 iyi gayet 95 ve altına düşürseniz yeter.Açlık 95 tokluk 135 maximum demişti.ben son aylarda şeker illetiyle tanıştım.Yüklemede benımde sınırdı diyet yapmadım doktorum yönlendirmedi aslen. Diyet artı yürüyüşle bişey olmuyor ki sizinki iyi
Minnosbir_Anne Nemusto doktorumda yürüyüş yapmamı ve karbonhidrattan uzak durmami istedi sınırda dikkat edelim dedi ama üzüldüm yinede kiloluda değilim neye bağlı çıktı anlamadım sağolun bir sıkıntıniz yok değil mi bebekte sizde
Nemusto Minnosbir_Anne bende değilim gebeliğe baglı bi durum aşırı yiyendecıkmıyo bazen. Yok şükür haftaya dogumum var hayırlısıyla