Eymen_Enis_Ser sadece 1 gün ua da gece çekeceksiniz. İlk baslardaki ağrılar hafif olacak sadece bebis çıkarken çektiğiniz ağrı şiddetli olacak. Ama bebek çıktığı an kuş gibi hafifleyip direk bebeğinize bakacaksınız onu sizin karninizin üzerine koyacaklar ve göbek bağı kesilecek.. sonra gözlerinizle bebeğinizi takip edeceksiniz.. kesiniz varsa dikiş atıldığını bile farketmiceksiniz.. Zor olacak kolay olacak demiyorum ama Bi mucize yaşayacaksınız ve Rabbım o gücü size verecek.. korkup psikolojik olarak etkilemeyin kendinizi siz beyninize ne mesaj verirseniz vuducunuz o duruma uyum sağlar. Güzel düşünün her şey güzel olur Allahin izni ile ☺