Fhatice benımde 2,5 hafta ileri bebek alıyor ben almıyorum kılo. Sezeryan olcak benımde. İsyan etmek değilde aslında yoruluyorsun zor oluyor mısafırlıge gıdıyosun ozel yemek goturuyorum yanımda ekmegımı meyvemı ara ogunumu hep cantamda tasıyorum.. valla dıyorum artık bazen yeter hele sen dıkkat edıyosun etrafındakılerınde aman ye sendekıde sekermı bilmem ne demesı cart curt ınsanı stres edıyor ama stres cıdden tehlıkelı dun esımle atıstık az bugun sabah sekerım tokluk 190 cıktı . Bazen dıyorum bezdum kendım hıc umrumda degılım evladım iyi olsunda diyorum. Bugun kontrolum var valla doktora dicem . Konuscam . Uzun oldu kusura bakma :) birde nerenden vuruluyosun ünsülini