Fatma29 papatya56 ilk hamileligimde doğuma kadar kullandım canım bebeğin gelişimi için çok önemli bi vitamin gercekten
minebayraamm papatya56 folik asit omega3 vitamin ve minaeral var folik asit miktarı düşüktür belki ondan vermiştir
Beyzolas papatya56 bende folik asit olarak onu kullandım canım hatta şuan bile ara ara kullanıyorum doktorumun tavsiyesi ile
papatya56 Fatma29 Kagıtta folik asit yazıyo bende dedim tekrar neden verdi folık asit üç aydır folik asit kullanıyorum yarın alayım o zaman
deletedmom27371 minebayraamm bir tanıdığım başka bir markanın folik asitini kullanıyor 400 ml ve arkadaşın yazdığı vitaminde de o miktarda folik asit var
papatya56 DeryaYuz Üstünde folik asit yazıyo tekrar folik asit mi verdi dedim bende omega 3 te yazıyo bende onu kullancam bebege yada sana kilo yaptı mı canım
Bernako Ben gebelikten önce Q-folin gebeyken doktorumun tavsiyesi ile 16. haftaya kadar regenesismax daha sonra İnnate İsimli bir folik Asst takviyeci gıdaya geçtik içerisinde omega vitamin demir her şey var
Babyface papatya56 Hamileliğimin başından beri onu kullanıyorum.31.haftadayız gerçekten çok faydalı bi ilaç.Folikasit harici OMEGA 3 ve vitaminler var