Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
27+6 haftalığım kasıkta ağrı normal mi?
giznum
sol kasığımdaki ağrı beni korkutuyor sizlerdede böyle bir durum varmı lütfen yardımcı olun 😟
Ececeyda
giznum
bende 27+3 üm aynı kasık ağrısını yaşıyorum doktoruma söyledm magnezyum verdi
Ayluh
giznum
ayni agri bende de var ayni haftadayiz
Bende korktum magnezyum kullaniyorum
Ceren35
giznum
bence normal benimde hep oldu normal dedi doktor
giznum
Ececeyda
çok teşekkürler bende kullanayım 👍🏻
Ececeyda
giznum
tabii doktor kontrolunde kullanın