Delicesareti Ebrarliya planlı sezeryan olucam cuma günü ama sancım var diye doktor serum taktı bana bugün bu haftalarda zaten normal değil mi sancı olması serum takması saçma geldi bana
Ebrarliya Delicesareti serummu bana da sacma geldi para almak icin yapmiyordur umarim saglikla kucagina al canim
Delicesareti Ebrarliya seruma para vermedim canım sadece nstye para alıyolar o da 50 tl ki benim doktorum 37.haftaya kadar nstye sokmadı hatta burda post açtım nstue giremedim diye para için yaptığına ihtimal vermiyorum