kızlar daha 2 bucuk aylıgım, ama bir besık buldum kucuk , antıka bırsey ve fıyatı uygun , ama erken alınmaz falan dıyorlar ya hanı, batıl ınanclara kulak asmam ama sureklı aklımda dolandı sımdı, antıka bır urun oyuzden kacırmak ıstemıyorum sız olsanız ne yapardınız almam lazım zaman gecmeden baskası almadan