2 haftadır tansiyon ile uğraşıyorum ilaca rağmen normal düzeye inmedi tansiyonum ve cuma günü 38 haftalık olacaktım cuma sezeryan günü vermişti doktorum fakat düşmeyen tansiyon sebebiyle yarın 37+4 te sezeryana alacağını arayıp söyledi bir anda yarın doğuma gideceğimi öğrendim şaşırdım sevindim mi bilemedim ama üzüldüm ağladım erken ben doğurmak istemiyorum diye bu haftalarda doğum yapan varmı acaba benim biraz moralale ihtiyacım var