Begonvil_ Merhabalar Aralık sonu Ocak başı gibi bebeğim doğacak inşallah. Kış için tecrübeli annelerin önerilerine ihtiyacım var owli dış kundak mı yoksa astronot tulum mu daha kullanışlı olur sizce? Hangisini almalıyım? Şimdiden teşekkürler
Kbrayankkk2 Begonvil_ Valla onu bunu bilmem ince bataniyeyle yaparim kundagimi alamiyacagimdan değil en iyi bataniye🤷🏻
Clementinee Begonvil_ canım ben hastaneye gidip gelirken çok dikkat ettim yeni doğan bebeğe ne giydiriyorlar diye ve bunu almaya karar verdim 9 aylık aldım yorumları okuyarak Şubat ta doğumum tüm kış gider. Elleri ayakları kaybolsun içinde nolcakki sıcacık giyer yavrum 😇 https://resimyukle.io/r/PAGGC73Gag
Begonvil_ Nemusto astronotu kullandınız mı acaba kullanımı nasıl içinde kaybolur mu acaba minik kollarına nasıl giydirilir 😊
Nemusto Begonvil_ 1-2 aylık aldıgım astronot baya içi kürklü.Aşıya falan gideceğiz özel aracımız yok.içinde kaybolsada sorun olmaz zaten ben daha dogum yapmadm bi haftam var ama tecrübelilerle konuştumda araç olmadıgı için aldım😊
Begonvil_ Clementinee evet ben de favorilemiştim bunu benim de çok hoşuma gitti 😊 güle güle giydirin inşallah
Begonvil_ Ayceycev kullanımı nasıl sıcak tutuyor mu? Bir de çabuk küçülecek bir şey mi yaza kadar kullanım imkanı sağlar mı?
Ayceycev Begonvil_ cokk rahat kullanımı, sıcacık tutuyor. 6 aya kadar kullanılıyor bence fazlasi bile olur, alttaki ayak kismi açılabiliyor
Begonvil_ Ayceycev çok iyi o zaman beklentiyi karşılıyor demek hemen küçülsün istemem çünkü. teşekkür ederim bilgilendirme için sağlıcakla büyütün bebeğinizi 🌸