Husniye8 ilk olarak normal dogum kişiden kişiye değişen bir süreçtir ikisini de yaşamış biri olarak normal derim. Herkese dikiş atılmaz doktoruna ve senin ıkınmana baglı bazen kontrolsüz ıknma oluyor veya baska sebepller de olablir ama karından atılan dikiş ve o sezryan kesiği benm içn dayanılmazdı. Suni sancı vs ile başlamayıp kendi dogum sancılsrnızı beklerseniz vakuma flan da gerek kalmıyor. Vakum olayı bebegn gelişini beklememekle alakalı bir durum veya o an şartları olmsuz giderse vs. Kendinizi olmsuz düşnceler yerine pozitif düşncelere ayarlayın bu soru bence su an sorulmamalı. Siz gebeliğnzn basından beri normale istekli olursanız vücut da siznle hazırlık yapıyor. Bence normali denemenizi tavsiye ederim aksi bir durm olursa acil sezryana her doktor alıyor zaten.eger istiyorsanız bence sezryan fikrni kafanızdan atın. Allah bizlee o gücü vererek yarattı. Dediğm gibii aksi durum olmadkca bence normal derim. Bebegin kendi doldugu vakitte gelmesiyle sezeryan cok farklı olaylar.