ogrencianne35 Mrvweeeeee 38+3 de doğum yaptım 3600 du doktora göre 2 hafta öndeydi 40+3 du reglime göre 38+3
Busragonullu32 Mrvweeeeee bebeğin kafasinin baş aşağı poziyonda olduğunu söyledi doktorum şuanlik normal doğum gibi gözüküyor
Mrvweeeeee ogrencianne35 iyi masallah benmkode 3330 smdi bi hafta sonra 3bucuk olur herlde dogum yapacagim gun