gamzecevik1 aslında normalde de karna konmasını önermiyorlar zararlı diyorlar açıkçası ben regl sancıları yüzünden biliyor da olsam karnıma koyuyordum hep😀ama hamile kaldıktan sonra hiç yapmadım korktum,ayak altına koyabilirsin regl için vs de ayak altında olsun diyorlar. Hayırlı olsun bu arada inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız😊