Edaclk Merhaba, 34+4 haftalık gebeyim. Karnımın sağ tarafında toplanıyor sanki bebek ve batma hissi oluyor. Normal bir durum mu bu haftalarda yaşayan var mı?
Edaclk Merveonay Sadece batma ve toplanma var şuan. Belimde veya kasıkta bir ağrım yok. Takip ederim teşekkür ederimm